nedelja, 28. julij 2019

M. Elizabeta Kremžar - Moj raj



Zemlja, solz in tuge polna,
še imaš za srca bolna
sreče in sladkosti kraj.
Tam, kjer večna luč zgoreva,
Jezus noč in dan sameva,
tam, o tam imaš svoj raj.

Tam viharjev ni pretečih,
ni oblakov, blisk nosečih,
večnojasna je pomlad;
z večnim žarom solnce sije,
vedno novo cvetje klije,
tisoč tam rodi se nad.

Blaženstvo in dušna sreča
pred oltarjem se poveča,
mir povrne se nazaj.
Tam najlažje je živeti,
tam najslaje je umreti,
kjer je Jezus, tam je raj.

Kaj mi torej sreča svetna,
kaj mi pota gladka, cvetna,
kaj mi vse sladkosti slaj?
Jezus le me osrečuje,
Jezus sam mi zadostuje,
tabernakelj je moj raj.


M. Elizabeta Kremžar O. S. Urs., Iz moje celice. Ljubljana: Katoliška tiskarna, 1916; str. 22-23

Ni komentarjev:

Objavite komentar

AdDominum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...