Domači
pogovor.
Žena: "Kaj bereš?"
Mož: "Papež hoče spremeniti očenaš."
Hči (5let): "Prav nič ga ni treba spreminjati. Če ga hoče kdo spremeniti, mi bomo molili kot je prav."
Žena: "Kaj bereš?"
Mož: "Papež hoče spremeniti očenaš."
Hči (5let): "Prav nič ga ni treba spreminjati. Če ga hoče kdo spremeniti, mi bomo molili kot je prav."
Pozdravljeni, zanima me zakaj ste proti spremembi besed: "ne vpelji nas v skušnjavo". Kolikor sem seznanjena s to temo, je problem prevoda v tem, ker nas Bog ne vpeljuje v skušnjavo, ampak jo le dopušča, saj je Ljubezen. Zakaj mislite, da je bolj prav tako kot je?
OdgovoriIzbrišiDraga gospa. Ne mislimo, da je tako bolj prav. To vemo.
IzbrišiNa vaše vprašanje smo odogovorili v članku "Očenaša ni kaj spreminjati", ki je že obljavljen na blogu. Lep pozdrav v Gospodu!
Hvala za odgovor. Prvič sem se srečala s to temo nekaj časa nazaj in to v intervjuju s P. Brunom Korošakom, ki je zagovarjal nov prevod: http://www.franciskani.si/?page_id=1914. Sedaj pa je to ponovno aktualna tema, zato me je zanimalo nasprotno stališče. P. Bruno v intervjuju omenja tudi napačen prevod Svetega Duha kot našega tolažnika, ampak naj bi se po njegovem mnenju pravilen prevod glasil zagovornik oz. advokat. Bi mi mogoče znali o tem kaj več povedati? Pri meni osebno so ti novi podatki ustvarili dvom, vedno ko sem prebrala ali slišala npr. tolažnik, sem se vprašala ali je to sedaj pravilno ali ne. Sicer pa hvala za vaš blog. LP
IzbrišiTakole, glede Sv. Duha je to v tem mojem pridigarskem osnutku izpred časa: http://voncio83.blogspot.si/2012/05/bozji-advokat.html. Finta pa je v tem, da je pri očenašu ravno to težava, da je dosedanji prevod točen, kar je razloženo v članku, ki ga navajajo naši administratorji bloga Ad Dominum. Da pa nas Bog ne vpeljuje v skušnjavo, pa tudi ne drži, kar ugotovimo že, če beremo Sveto pismo samo. Tudi ne vem, zakaj bi pisali ljubezen z veliko začetnico, ko pa v Svetem pismu apostol Janez piše z malo. Sicer pa je duhovno-teološko pojmovanje ljubezni nekaj povsem drugega od tiste ljubezni, ki je tu mišljena. Vsak pravi starš tudi preizkuša svoje otroke, tako tudi naš Bog ne reče, da je prav, karkoli že delamo. Sv. Avguštin je lepo povedal, da sta skušnjavca dva, ne le eden - en skušnjavec je Bog, drugi pa hudič. Imata pa seveda drugačne namene in cilje. Sicer pa Gospod ravno zato, ker je ljubezen, neprestano vsakega od nas sprašuje: "Ali me ljubiš?"
OdgovoriIzbriši