petek, 19. oktober 2018

Kratke molitve


Dobri namen.
Vse zate, presveto Srce Jezusovo.

Jezus, tebi živim. Jezus, tebi umrjem. Jezus, tvoj sem živ in mrtev. Amen.

Tri božje kreposti.
Verujem v tebe, ker si neskončno resničen; upam v tebe, ker si vsemogočen, neskončno dobrotljiv in zvest; ljubim te nad vse, ker si neskončno popoln in vse ljubezni vreden.

Pozdrav Jezusu in Mariji.
Hvaljen Jezus!

Hvaljeno presveto Srce Jezusovo! Hvaljeno brezmadežno Srce Marijino!

Češčeno bodi sveto in brezmadežno spočetje Device Marije, Matere božje.

V skušnjavah.
Jezus, Marija!

O Gospa moja, o Mati moja, spomni se, da sem tvoj. Varuj me, brani me, kakor svojo last in posest.

Jezus krotki in iz srca ponižni, upodobi moje srce po svojem Srcu.

Presveto Srce Jezusovo, pridi k nam tvoje kraljestvo.

O Srce Jezusovo, vir vse čistosti, usmili se nas!

V hudem trpljenju.
Moj Jezus, usmiljenje!

Jezus, moj Bog, ljubim te nad vse.

O Srce ljubezni, nate stavim vse svoje zaupanje; od svoje slabosti se bojim vsega, ali od tvoje dobrote tudi upam vsega.

Presveto Srce Jezusovo, v te zaupam!

Sladko Srce Marijino, bodi moje rešenje.

Sveto Srce Jezusovo, po Mariji se tebi darujem.

Za odpuščenje grehov.
Jezus, Sin Davidov, usmili se nas!

Presladki Jezus, ne bodi mi sodnik, ampak Zveličar.

Večni Oče, darujem ti predrago kri Jezusa Kristusa v zadoščenje za svoje grehe in za potrebe svete Cerkve.

Kadar pogledam križ.
Molimo te, Kristus, in te hvalimo, ker si s svojim križem svet odrešil.

Pozdrav presv. R. Telesu.
Hvaljen in češčen bodi najsvetejši Zakrament – zdaj in vekomaj.

K Svetemu Duhu.
Pridi, Sveti Duh, napolni srca svojih vernih, in vžgi v njih ogenj svoje ljubezni.

Prošnje.
Angel božji, varuh moj, po višji dobroti sem varovanec tvoj.
Razsvetljuj in varuj me, vladaj me in vodi me. Amen.

Sveti Jožef, zgled in varuh častivcev presvetega Srca Jezusovega, prosi za nas.

O Marija brez madeža spočeta, prosi za nas, ki se k tebi zatekamo.

Hrepenenje po božji ljubezni.

O moj Bog, daj, da te bom ljubil; in edino plačilo za mojo ljubezen bodi, da te bom vedno bolj ljubil.

Sladko Srce Jezusovo, bodi moja ljubezen.

Sladko Srce Jezusovo, daj, da te bom ljubil vedno bolj in bolj.

Sveto Srce Jezusovo, verujem v tvojo ljubezen do mene.

Soglasje z božjo voljo.
Naj se v vsem zgodi, naj bo hvaljena in vekomaj slavljena najpravičnejša, najvišja in najljubeznivejša božja volja.

Za srečno zadnjo uro.
Jezus, Marija, Jožef, vam podarim svoje srce in svojo dušo.

Jezus, Marija, Jožef, stojte mi na strani v zadnjem boju.

Jezus, Marija, Jožef, naj združen z vami mirno izdihnem svojo dušo.

Jezus, Marija, Jožef!

Izbrano po: Zbirka svetih obredov, Založba Lavantinskega in Ljubljanskega ordinariata, 1933;  str. 360 - 363

1 komentar:

AdDominum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...