ponedeljek, 7. november 2016

TLM Grosuplje 27. oktober 2016

Pristopne molitve: Stopil bom k božjemu oltarju. K Bogu, ki razveseljuje mojo mladost.

Strežnika mašniku: Usmili se te vsemogočni Bog, odpusti ti tvoje grehe in te privedi v večno življenje.

Mašnik pozdravi vernike: Dominus vobiscum.

Mog Gospod in moj Bog!

Moj Gospod in moj Bog!

Usmili se vas vsemogočni Bog, odpusti vam vaše grehe in vas privedi v večno življenje. Amen. Oproščenje, odvezo + in odpuščanje vaših grehov vam daj vsemogočni in usmiljeni Bog. Amen.

Mašnik: Glejte Jagnje božje, glejte, ki odjemlje grehe sveta.
Ljudstvo (3x): Gospod, nisem vreden, da greš pod mojo streho, ampak reci le besedo in ozdravljena bo moja duša.

Ko podaja vernikom sv. hostijo, moli: Telo Gospoda našega Jezusa Kristusa naj varuje tvojo dušo za večno življenje. Amen.

Zadnji evangelij: V začetku je bila Beseda in Beseda je bila pri Bogu...

Ni komentarjev:

Objavite komentar

AdDominum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...